7 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE KONCENTRACJI I EFEKTYWNIEJSZĄ NAUKĘ I PRACĘ W DOMU

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty! 

Chcesz uczyć się lub pracować efektywniej? Spróbuj poniższych sposobów a przekonasz się jakie to proste! 

CBD rozwija koncentrację i skupienie oraz wycisza umysł. Powoduje zmniejszenie stresu oraz niweluje natłok myśli. Jednak najlepiej kiedy suplementację olejku CBD połączymy z paroma ważnymi rytuałami, które mają wpływ na koncentrację, jak również poprawiają ogólne samopoczucie oraz stan zdrowia.

1. Przede wszystkim wycisz telefon i inne urządzenia! Wystarczy jedno powiadomienie aby rozproszyć Cię na pół godziny! Najlepiej połóż urządzenie poza zasięgiem wzroku, pozwoli Ci to skupić większą uwagę na wykonywanej czynności.

2. Skup się na jednej rzeczy jednocześnie. Próba ogarnięcia paru tematów na raz i przeskakiwanie między nimi w większości przypadków kończy się fiaskiem i żaden z nich nie jest zrobiony tak jakbyś chciał. Zdecydowanie lepiej (i o ironio szybciej) wyjdzie dopracowanie jednego tematu, zanim zaczniesz następne.

3. Spróbuj medytacji! Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów polepszenia nie tylko koncentracji ale również naszego nastroju i ogólnego samopoczucia. Chyba każdy z nas słyszał o całodniowych medytacjach mnichów buddyjskich i ich stuprocentowym skupieniu. To mówi samo za siebie! 🙂 Wystarczy 20 minut dziennie!

Olejek z ekstraktem CBD to naturalny i bezpieczny sposób na udany dzień.

4. Zaplanuj swój dzień, w tym czas na korzystanie z social media i rozrywek. Traktuj to jako nagrodę za wysiłek włożony w naukę. Czy wiecie jak ważna jest rola nagrody? Nawet jeśli nie myślimy o niej w czasie pracy, nasza podświadomość bardzo dobrze wie co nas czeka. To pomoże Ci zyskać motywację oraz uniknąć pokusy przeglądania telefonu co 10 minut! 

5. Zadbaj o dobry sen! Często nieprawidłowa higiena snu jest powodem problemów z  koncentracją jak również może powodować poważniejsze problemy zdrowotne. CBD wpływa również na regulację snu oraz ułatwia zasypianie!

6. Powtarzaj sobie kwestię która motywuje Cię do działania. Nasz umysł jest bez przerwy aktywny, lubi błądzić i gromadzić niepotrzebne myśli. Nie denerwuj się w takim wypadku, ponieważ jest to zupełnie normalne. Jeśli tracisz skupienie, ze spokojem powtórz w głowie słowa które pomogą Ci je przywrócić i dzięki którym poczujesz się bardziej zmotywowany/a. Nie oszczędzaj sobie pochlebstw! 😉 Może to być na przykład: “Spokojnie, powtórz to sobie jeszcze raz i zapamiętasz.”, “Robiłaś/eś już trudniejsze rzeczy, to musi się udać!”, “Skup się, to już połowa, dasz radę!”, “Dobrze Ci idzie, robisz to jak profesjonalista!” Bądź dla siebie motywatorem!


7. Zorganizuj sobie stanowisko. W miarę możliwości posprzątaj miejsce do nauki lub pracy, zadbaj o wygodne siedzenie i coś do picia, wywietrz pomieszczenie, przygotuj sobie potrzebne książki czy dokumenty, kocyk, przybory, okulary, długopis, karteczki do notatek. Wszystko czego będziesz potrzebować ale nic ponadto. Każda dodatkowa, niepotrzebna rzecz może odwracać Twoją uwagę od wykonywanego zadania.

Web vector created by starline – www.freepik.com